torsdag, august 17, 2006

Mitt første prosjekt på ny maskin!

Og her er mitt første prosjekt på den nye maskinen! Tenkte jeg skulle bruke det som penal - noe jeg trenger nå som jeg snart begynner på videreutdanning. Ble det ikke fint??





Jeg må innrømme at jeg bomma litt på første forsøk da. Dette var også en japansk oppskrift, men denne var oversatt til engelsk. Jeg misforsto en sentral bit av den, så det første forsøket ble et penal med temmelig merkverdig form (minnet mest om en overkjørt gnager), måtte rekke opp masse tråd for å få riktig form og da ble det ikke spesielt pent tilslutt. Så jeg gjorde ett nytt forsøk i kveld, som ble mye bedre!

Det er tydelig at jeg må venne meg til å lese oppskrifter da, merker at jeg ikke er så vant til det. Men øvelse gjør vel mester når det gjelder dette også! Posted by Picasa

Ingen kommentarer: