lørdag, januar 10, 2009

Da prøver vi oss med et nytt innlegg!!

Får prøve å oppdatere denne bloggen litt da!

Siden sist har vi fått en søt liten jente, ved navn Helena, som ble født i mai 08. Hun er nå 7,5 mnd og verdens nydeligste (i mine objektive øyne....). Inspirasjonen til navnet kom selvfølgelig fra turen vår til Montana i forifjor! :)

Akkurat nå har jeg perm, men skal ut i jobb 2. februar. Da er det Kristians tur til å være hjemme i 3,5 mnd.

Har vel ikke sittet helt stille i permisjonen min, heller... sånn reint bortsett fra alt styret det er med en liten baby så gjorde jeg ferdig videreutdannelsen i helse- og sosialinformatikk i september, og i går tok jeg endelig lappen!! Sistnevnte måtte selvfølgelig feires, så vi var ute å spiste på en indisk restaurant i Lillestrøm i kveld - Mirchi. Utrolig god mat, kan trygt anbefales!! Helena var med, og fikk gomle på en kavring mens vi spiste - så hun var fornøyd og det gikk veldig fint å ha henne med.

Helena har helt plutselig fått sansen for "bø-leker" i dag, og hyler av fryd hvis vi plutselig stikker hodet fram rundt et hjørne og roper "hei" eller "bø". Morsomme lille tulla!!

Ingen kommentarer: